مشخصات پروژه

پروژه مرجان نداجا

شرکت سوزیانا

غرب شهرک مرواریدشهر

1398/11/20

1399/5/20

توضیحات پروژه

بی شک برج مرجان یکی از مجلل ترین و لوکس ترین برج های منطقه 22 خواهد شد. با 42 طبقه ارتفاع بلندترین برج منطقه است و با امکانات کم نظیری که دارد و موقعیت مکانی خاص خود امکانی بوجود آورده است که خریداران بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. گزینه ای که تمام امکانات و مزایا را در خود جمع کرده است. مطابق با تمامی سلیقه ها نیز تیپ و متراژ دارد و در یک طبقه اش از تمامی متراژها حداقل 2 واحد  شمالی و جنوبی را دارد. برج مرجان آیینه ای از آینده ی مدرن منطقه 22 تهران است. با توجه به اخذ وام با سود پایین توسط تعاونی که قطعی شده است باید گفت پروژه مرجان دیگر گزینه ای نیست که براحتی بتوان آن را کنار گذاشت و جهت سرمایه گذاری یا سکونت به صورت خیلی جدی باید به آن فکر کرد. 

کاربری پروژه مرجان شهرک چیتگر

برج 42 طبقه مرجانمسکونی می باشد.

سازنده پروژه مرجان نداجا

معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش ساخت پروژه برج مرجان را به عهده دارد.

موقعیت مکانی پروژه مرجان پهنه C

شهرک گلستان، غرب دریاچه خلیج فارس، شهرک چیتگر، پهنه C (نارنجستان)، برج 42 طبقه مرجان

مشخصات کلی پروژه برج مرجان

پروژه مرجان در قالب یک برج دوقلوی 42 طبقه (5 طبقه منفی+2 طبقه لابی و مشاعات+ 35 طبقه مسکونی) و در هر طبقه 14 و 16 واحد در مجموع 474 واحد مسکونی در متراژهای 80 (یکخوابه)، 105 (دوخوابه)، 120 (دوخوابه)، 130 (دو و سه خوابه) و 150 (سه خوابه) در مرحله نصب اسکلت در حال ساخت می باشد.

امکانات پروژه 42 طبقه مرجان

– مدیریت هوشمند ساختمان

– سیستم های اتوماتیک اعلام و اطفای حریق پیشرفته

– سیستم های هوشمند مانیتورینگ و حفاظت ساختمان

– سیستم پیشرفته تولید همزمان برق و حرارت (CHP)

– لابی

– انتظار مهمان و ساکنین

– سالن های ورزشی

– سالن های مراسم و جشن

– دفاتر اداری و تجاری

– بخش حراست، مانیتورینگ و کنترل مجموعه

روال خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه مرجان

امتیاز واحدهای برج مرجان به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش می شود و تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیت می باشند. دفترچه مالکیت واحدها در دفتر تعاونی مسکن نداجا به صورت قطعی قابل نقل و انتقال بوده و اعضا می توانند امتیاز واحدهای خود را به فروش برسانند.

قرارداد ساخت و شرایط پرداخت برج مرجان

قرارداد ساخت اولیه برج مرجان برای اعضا به صورت علی الحساب متری 2.8 میلیون تومان برآورد شده است که با گذشت زمان و بررسی مجدد تعاونی این عدد قابل افزایش خواهد بود. تمامی اعضا بسته به متراژ واحدهایشان 10 قسط می بایست پرداخت کنند که از این تعداد 5 قسط آن پرداخت شده است که به صورت دوره های هر 6 ماه یکبار بوده است. جهت تسهیل در پرداخت اقساط توسط اعضا، تعاونی اقدام به اخذ یک وام 8درصد با بازپرداخت 7 ساله نموده است که تزریق این مبلغ به پروژه سرعت آن را به مقدار چشمگیری افزایش داده است. 

 
بازگشت به لیست