اخبار

حضور گروه صنعتی کاموس در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

به گزارش واحد روابط عمومی گروه صنعتی کاموس مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح روز سه شنبه ، 19 مهرماه سال جاری با حضور دکتر مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت و دکتر موسوی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان سرمایه گذاری ایران ، سرکار خانم مهندس خوشنویسان مدیریت انجمن ملی احتراق ایران ، جناب آقای مهندس حاجیان مدرس و مدیرفنی آزمایشگاه بهینه سازان صنعت تاسیسات و جمعی از فعالان و دست اندرکاران صنعت تاسیسات ایران آغاز به کار نمود.

این رویداد که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های صنعتی داخلی و بین المللی برگزار میشود، طی بیست سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است.

گروه صنعتی کاموس به عنوان یکی از تولیدکنندگان فعال در حوزه صنعت تاسیسات با حضور در نمایشگاه، جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه نموده است.

محصولات این گروه صنعتی در غرفه کاموس، پیش روی بازدیدکنندگان خواهد بود و کارشناسان فروش و فنی نیز آماده پاسخگویی و میزبانی از بازدیدکنندگان در غرفه محصولات گروه صنعتی کاموس میباشند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران از تاریخ 19 الی 22 مهرماه 1401 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است و علاقه مندان میتوانند از ساعت 8 الی 16 از غرفه محصولات گروه صنعتی کاموس واقع در سالن 8 و 9 بازدید نمایند.

واحد روابط عمومی گروه صنعتی کاموس

گزارش تصویری کاموس از این نمایشگاه:

دیدگاهتان را بنویسید